SPORTLOV!!!

jjjaaa äntigen sportlov!!!!

men vet ej vad jag ska göra ensam i en lägenhet hela dagarna....

ja ja det var det!



CHERRY BOMB!


ha ha hi hi ho ho....

ha ha är så bajsigt glad just nu (ha ha hi hiiiii).

Lyssnar på The runaways på min Venylspelare!

Och har sätt en Taylor Luthner (eller hur det stavas) film....det är en svensk med i filmen....men han som spela taylors pappa sköt svensken för han var OND!!!!.

 

här kommer en bild som gör mig riktigt GLAD!!!




ha ha hi hi ho ho!!!!


här är filmen jag såg!

1600x1200 Taylor Lautner Abduction


HA HA HA HA INLÄG NUMER 2

HEJ IGEN

 

JAG SÅG DEN HÄR BILDEN OCH VILL LÄGGA UP DEN HÄR DIREKT!

 

 

P.S GILLA 'THE TWILIGHT SAGA WILL BE FOREVER'' PÅ FACEBOOK MEN DET STÅR TYP PÅ SPANSKA MEN ENDÅ! D.S


TJENA TJENA HALLÅÅ...TÄVLIG

...

Igår var det Helvete i skolan, jag fick tårka bord!

Men i dag var det Sara och Elins tur (ha ha)


Här är tävligar om TWILIGHT (såklart)!

TRYCK HÄÄÄÄR OM DU VILL VARA MED!

En BILD som jag redigerat lite!



Förlåt!!!

Ville bara säga förlåt för dåig uppdatering...
mycket läa och så.
Nu ska jag spela sims :)
appropå ingenting.... kolla den snygga bilden!

twilight

idag var jag på twi-träff :)
BILDER:
ha ha
ha det bra

HEMLIGT...

...
hejsan nu håller jag på med en video som igen få se tills den är klar he he...
en ledtråd....COOL
ha ha

AAAAAA.....twilight

WOOOOOW
JAG HAR THE TWILIGHT SAGA BREAKING DAWN PART 1 SOUNDTRACK!!!!
................................
Och på lördag kanske jag Sara och Linnea ska gå på Twilight-träff!!!
Aaaaaa.... lägtar sååååå....

TIPS!!!

Hallå
...

Här kommer tips om du vill ladda ner videos från youtube.

Gör så här:

1.


2.


3.


4.


KLART


MVH//Bella

 


Hallå där...

DAGENS VILL HA:twilight-box
DAGENS KLÄDSEL:ledig
DAGENS FRISYR:uppsat
DAGENS LÅT:Turning Page
DAGENS PLANER:äta godis
DAGENS SAKNAD:?
DAGENS DUMMASTE:tand ont
DAGENS MISSLYCKANDE:Min bild på bilden
DAGENS KÖP:inget köpt
DAGENS GODIS:geisha
DAGENS HUMÖR:tumme upp
DAGENS CITAT:VET
DAGENS ROLIGASTE:vet inte facktiskt!!!





källa:Facebook ellie!

Ajjjj...

TJENA HALLÅ

I dag har jag dragit ut en tand som satt skit hårt i tandköttet.

Jag ångrar inlägget föra faktiskt...förlåt  men det vara bara TWILIGHT i mitt huvud.

(det kan va ganska irriterande ibland)

jag kolla de nyss på Breaking Dawn parodin alla pratar om.

den var sådär tycker jag....men jag fattar inte vad det fick alla klädder ifrån???

(förlåt om jag stavar fel!)

 

 här är parodin:

 


JÄVLA TWILIGHT!!!

ÅÅÅÅÅÅ....

DUMMA STEPHENIE MEYER VARFÖR SKA HON SKRIVA SÅ BRA BÖKER FÖR

ÅÅÅÅ... JAG BLIT GALEN....

DET ÄNDA JAG TÄNKER PÅ I TWILIGHT...

DÄRFÖR MÅSTE JAG LYSSNA PÅ HANNAH MONTANA (Jag hadde glömt hur bra Miley är på att sjunga)

OCH FÖRESTEN DET ÄR SÅ LÅNGT TILL 14 MARS MEN I U.S SLÄPPS BREAKING DAWN 11 FEBRUARI.

ÅÅÅÅÅ.... ÄR SÅ ARG (och Glad).!

HEJ DÅ....



...





...




...





TWILIGHT


RSS 2.0