From now on!

ÅÅÅÅÅÅ....Det är så jobbigt att ha den här låten i huvudet 2 dagar i ____ <-----strek

men den är så bra :D

41 MARS

woowwwwwww

bläää har tråkigt...
föresten jag ska nog sova snart men först ska jag sitta vid datorn lite längre he he...



hej då
o
God Natt



ses





tusen gånger starkare

 Hejsan allehopa!!!
nyss såg jag tusen gånger starkare

den var ganska bra men dåligt slut enligt mig!

De dåliga i dag var att sara var sjuk :(

men det positiva i dag var att jag har bestält en TWILIGHT BREAKING DAWN box för 399:- lägtar 14 mars 14 mars ha ha....

och jag har ätit apelsin :)

 

hej då

 

 


TWILIGHT BOXEN!!!!!
14 MARS 14 MARS



Mmm... apelsin :)


Länkar o saker!

....

Jag har precic lärt mig den första delen av ''Bella's Lullabuy'' det var svårt med mitt lilla synt/piano (Tanenterna räkte inte till :) )

om någon bryr sig har jag haft en JÄTTE bra låt i huvet hela dan!
Den är från Breaking Dawn då är den extra bra den heter ''From now on''.




En upp och ner vänd Elin ha ha ^^

Här är en Länk till Elin och Malins Blogg Wihiii tryck HÄR.


Det var allt tror jag!!!


Ses


Skriskor....♥

 I dag va jag o åkte skriskor.

igentligen skulle jag till sci-fi bokhanden i stan...Men det blev skriskor!

I  sci-fi bokhanden finns en bok om Twilight!!!!!

den måsssste jag köpa, Men först ska jag beställa Breaking Dawn Box pör 399:- på CDON.com :)

Jag är typ världens LÅGGGSAMMMASTEEE läsare... Jag har inte läst ut HG!!!! och jag köpte den dagen efter jul.

(Har inte haft tid heller tycker jag)

P.S Jag hatar södag kvällar...för det är måndag imorrn. Bläääääää....D.S

Ses //Bella

 


Åååå nejjjjjjjjj......




källa:Facebook


God Morgon...

...världen...
jag har sovit ca 4 timmar i natt.
Vi såg en film igår den var ganska hemsk.
så jag kunde inte sova, då läste jag HG (Hunger spelen).
Och nu har spelet börjat OoOoOoO....spänande!!!

Här är bilden på Katy Perry!







nu ska jag sova igen




FÖRLÅT KATY PERRY.......

HALLÅ

Jag lyssna på Miley Cyrus första gången på 100 år ;)

He he... Miley Cyrus o Ashley Greenes nya film L.O.L kommer snart ;)

Och nu något annat.... Jag har ritat en Katy Perry Bild som är ganska FUL (Tycker jag, Men är lite nöjd)

om någon vill att jag ska visa bilden här måste de här inlägget ha MINST 3 kommentarer med ett hjärta!

 P.S jag var på fotografiska i dag, jag såg en plånbok med Ashley Greene!!!







MILEY CYRUS
,ASHLEY GREENE och någon tjej jag inte vet namnet på!

:)


TWILIGHT









The runaways Bild!!!

HALLÅ

här kommer e  bild på världens bästa band!!!




p.s

Har gjort bilden hellllt själv!

 


Hej och TACK!!!!

Hej!

jag vill bara tacka Sara som har gjort dän här blogg designen!!!!!

MVH Bella!


RSS 2.0