Tips på serie!!!

 

 DÄR!!!

Under sommarlovet tittade jag på alla avsnitt av ''glee''. Och som några av er säkert vet så har en ny säsong börjat. Ryan Murphy har skapat en ny serie som heter ''the new normal'' Och jag måste bara säga Bra gjort Ryan det är en serie som är värd att se. Hittills har det bara kommit 3 så serien får... 4 av 5 (jag är fortfarande lite osäker men den är bra hittills) de va de ni kan se första avsnittet HÄR p.s det är lite reklam som kommer up då och då :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Bert

Hej!
 
Idag är det ingen skola YAY ^_^ 
det är studiedag i dag jag har varit på möte och gjort lite läxa!!! 
Och nu lyssnar jag på ''Bert och badbojen''.
En sak jag har tänkt på är att alla ''roliga'' böker/ljudböker handlar om killar!!!
Det finns inga såna  som handlar tjejer!!! (som jag vet) 
Dom jag vet är Sune och Bert det är ju samma författare men aja.
 
Jag var på Lady Gaga och det var SKITBRA!!!
 
 
den här bilden är tagen den 30/8 jag var där den 31/8 ;)

RSS 2.0