Rubrik utan namn!

i dag har jag bestämt att jag ska byta bakrund varje dag den här veckan!

I går hadde jag en bild på Joken i ´''The dark Knight'' (han e död =( )

och i dag hadde jag en jätte snygg bild på Kristen stewart!

och i morrn ska jag ha en bild på en kompis!

torsdag: En bild på ett par skor!

Fredag:En bild från en film

Lördag: Hunger Games (jag ska på HG då)

söndag:En bild på något jag inte gillar!

 

ska försöka att följa det här nu!

jag kommer troligt vis lägga ut bilderna här sen!!!!

 

hej då lingon tååå!!!

 

 



en bild som redan fanns på datorn =)


Film tips m.m!

idag och i går såg jag på resident evil filmerna! som är tv-spel frånbörjan!



här kommer lite film tips!

Läskiga filmer:
1.scream 1-4
(2:an är bajs dålig enligt mig)
2.resident evil (lite seg i börjag men bra)
3.scary movie 4 (vet att de är komedi men ändå)
4.alla filmer med grodor/paddor i :(!
5.dracula!!!!! (dum dum dum dummmm)
6.Kill bill 1-2 (Urma är med)
7.nightmare befor christmus (tim burton)



om du vill se en bra och väldigt läskig film ska du se:

1.the exorsist!!!

The Exorcist
visst e hon läskig
(förlåt om ni blir rädda jag brukar tänka
att hon kommer och bita mig i tårna när jag sover.)

roliga filmer:


1.dum dummare! (gammal men bra)
2.pirates of the carrabbean 1-4 (okejj det är atcion oxå)
3.hannha montana the movie (he he)



kommer inte på så många filmer!

kommande filmer som man måste se:

1.Hunger spelen/ hungergames (23 mars)
2.On the road (2013 p.s kristen stewart är med :))
3.resident evil 5 (2012)
4.snow white ath (1 juni eller juli 2012)



filmer som har hänt irl
1.into the wild (kristew är med och filmen är 2h 22min)
2.The runnaways (kristew och dakota.f är med!)


han på bilden högst up på den här bilden är den riktiga in to the wild snubben!

Bästa filmerna:

1.Twilight 1-4
2.The runnaways
3.scream 1 o 4
4.pirates of the carabbean 1
 

m.m

förlåt om jag har stavat fel!


tack o hej lever och pastej!


RSS 2.0